Translate

31. januar 2013

Nyt katalog, nye muligheder...

Så blev det endelig tid til det nye Stof & Stil katalog.
Efter noget tid med total ubeslutsomhed, drejen rundt i butikken 
og en behersket selvkontrol -


Ja, så fandt jeg disse 2 metervarer... 
Den stribede er en isoli med opkradset bagside, så den er xtra blød.
-den skal bruges på et par hængemås bukser til min Mathilde,
og til et par bukser til maj-lillebror...-

Den lyse aqua er en stretch twill
-den tror jeg skal trylles om til et par bukser til min Mathilde, med 
nogle fine detaljer - måske print...-

Jeg fandt også nogle faste bomulds-stoffer, med det fineste neon print på.
( Billeder må følge senere )
Ellers fandt jeg ikke rigtig noget... hvilket ellers ikke plejer at plage mig :)
Der var nogle isoli i fine farver, men jeg er ikke faldet pladask for 
et nyt print, eller farvestilling der skal ejes - mon 
det bliver en billig S&S sæson for mig...?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

-Tak for din kommentar.